• Retrofestarit
  • Eput Pudiksella

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Rantaraitilla uusia mahdollisuuksia talviliikkumiseen

Rajamaan lähiliikuntapuistossa on n. 750 metrin valaistu lenkki, joka on talvisin suunniteltu pääasiassa hiihtämiseen, mutta väylän reunassa voi myös kävellä - ei kuitenkaan keskellä väylää.

Hiihtäjien ja kävelijöiden yhteinen väylä (kartassa vihreä katkoviiva) kulkee lähiliikuntapuistosta Liepeen pappilan kautta Laidunalueelle.

Liepeen Pappilan mailla metsässä kulkeva kävelyreitti ja kävelyreitti Rajamaan puistosta Rantatien päähän (kartan punaiset pisteviivat) pidetään kunnossa aina lumisateen lakattua moottorikelkalla pohjustaen.

english
russia
terveys rakennusluvat opetus
poytakirjat pieni
luottamushenkilopalvelu

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Tiedote lähialueen asukkaille

Jatkamme Suojalinnan urheilukenttien rakentamista toukokuussa 2017.

Urakoitsijana toimii Destia Oy. Työmaa-alue tullaan rajaamaan ja sulkemaan. Työmaasta saattaa aiheutua hieman pöly ja meluhaittaa. Työmaa valmistuu kesällä 2017.

Pahoittelemme mahdollista häiriötä

Tolpanvaaran tuulivoimapuiston osayleiskaava

Maanomistajille ja muille osallisille varataan tilaisuus mielipiteensä esittämiseen Tolpanvaaran tuulivoimapuiston osayleiskaavaa valmisteltaessa. Yleiskaavaluonnos pidetään nähtävänä 26.4. – 29.5.2017 Pudasjärven kaupungin teknisellä osastolla, osoite Varsitie 7 Pudasjärvi, sekä internetissä, osoitteessa www.pudasjarvi.fi.

OuluOn Only In Lapland