• Takaisin kotiin
  • Hirsikampus avoinna yleisölle kesällä 2017

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Syötteen alueelle uusi latureitti

Iso-Syötteen alueen latureitistöön on tehty pieniä muutoksia menneisiin talviin verrattuna.

Romevaaran ladun kunnossapitoa ei enää toteuteta. Sen tilalle on syksyn 2016 aikana suunniteltu kaupungin ja Metsähallituksen yhteistyönä Iso-Syötteen ympäryslatu. Ladun ensimmäisen vaiheen toteutus on myös tehty.

Ympärysladun uudet latuosuudet ovat SM-3 km:n ja 5 km:n latujen oikaisut sekä Romevaaran ja Iso-Syötteen välistä alas Pytkynharjun ladulle. SM-latujen oikaisuilla reitin vaativuustaso on helpon ja keskivaikean välillä.

Iso-Syötteen ympäryslatu tulee hiihtokäyttöön viikosta 7 alkaen.

Poistettu latuosuus on merkitty oheiseen karttaan (pdf) punaisin rastein, uusi latu on violetti viiva.

syotteen ladut 20170209

english
russia
terveys rakennusluvat opetus
poytakirjat pieni
luottamushenkilopalvelu

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Hyvinvointivaliokunta aloitti ripeästi toimintansa

Uusi hyvinvointivaliokunta aloitti työnsä 19.6.2017.Opetus- ja sivistysjohtaja Juha Holappa kertasi valiokuntien tehtäviä painottaen valiokunnan keskeistä roolia päätöksien laadukaassa valmistelussa.Valiokunta voi osallistua ja laatia päätösten tai toiminnan vaikutusten ennakkoarviointeihin. Valiokunta osallistuu monipuoliseen yhteistyöhön Pudasjärven elinvoiman ja asukkaiden hyvinvoinnin lisäämiseksi. Yhteistyömuodot syntyvät valiokunnan jäsenten ideioista ja toiveista.

OuluOn Only In Lapland