Suojalinnasta suunnitteilla matalan kynnyksen talo

Suojalinnalle suunnitellaan kaikille avointa maksutonta kohtaamispaikka ”matalankynnyksen taloa”. Ensimmäisenä tapahtumana järjestetään Torstaitanssit 14.1.2016 klo 14.00 - 16.30. Elävästä musiikista vastaa Suopunki-yhtye. Päihteettömiä päivätansseja on tavoitteena järjestää joka kuukauden toisena torstaina. Tulevien tanssien teemat ja ohjelma toteutetaan kävijöiden toiveiden pohjalta.

suojalinnaSuojalinnalle pyritään järjestämään myös muuta päivätoimintaa ja paikkaa mukavalle yhdessäololle. Haluammekin toiveita millaisille toiminnoille olisi tarvetta. Suojalinnan tapahtumien avulla etsitään myös työllistämisen mahdollisuuksia esimerkiksi toimintojen vaatimien pienten muutosten ja pintaremontin sekä tapahtumien järjestelyjen muodossa. Ensimmäisten tanssien toteuttamisesta vastaa Laavu-hanke, Työpetari ry ja Karhupaja. Tuleviin tapahtumiin halutaan mukaan yhdistyksiä, järjestöjä ja kaikkia kiinnostuneita vapaaehtoisia. Suojiksella suhisee hyvät tuulet tulevaisuudessa!