Hyvän mielen paikat tiedottaa!

Tervetuloa tutustumaan ja osallistumaan Hyvän mielen paikan toimintaan 2.9. alkaen aina perjantaisin. Pudasjärven kirjasto, Tuulimyllyntie 4!

Perjantaina 2.9. Hyvän mielen paikan avajaiset kirjastolla klo 10-14. Nauti kahvikupposesta ja pikkupurtavasta ja kerro meille toiveesi. Toimintapisteissä toivemusiikkia, savitöitä, käsitöitä, värittämistä ym. Tehdään tästäkin perjantaista Hyvän mielen perjantai yhdessä! Olette kaikki lämpimästi tervetulleita!

Torstaina 1.9. Team Hyvä mieli tempaisee kantamalla asiakkaiden kauppakasseja S-marketissa klo 11.30-13.30. Maksuksi avusta riittää pelkkä hymy ja kiitos!  PS. Jos haluat itse mukaan Team Hyvän mielen toimintaan ja tempauksiin, niin ota yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Jos sinä tai ryhmäsi haluaa itse järjestää tapaamisia tai toimintaa Hyvän mielen paikassa, niin paikka on varattavissa oman ryhmäsi/yhdistyksesi käyttöön maanantaista keskiviikkoon kirjaston aukioloaikoina.

Ulla-Maija Paukkeri, puh. 040 0449 814, aluevastaava, Hyvän mielen paikat