Mieli-hankkeen koulutukset syksyllä 2018

Koulutukset ovat maksuttomia ja avoimia kaikille maahanmuuttajia työssään tai vapaaehtoistoiminnassa kohtaaville. Koulutukset ovat avoimia myös niille, jotka ovat lähitulevaisuudessa kiinnostuneita toimimaan maahanmuuttajien vertaisohjaajina, vertaisohjaajien työpareina tai ovat kiinnostuneita järjestämään vapaaehtoistoimintaa ryhmille, joihin maahanmuuttajat voivat osallistua.

Koulutuksiin ilmoittautuminen mielellään viimeistään viikkoa ennen koulutuspäivää Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puh. 0403572105. Mahdollisesta erityisruokavaliosta on tärkeä kertoa ilmoittautumisen yhteydessä. Koulutukset pidetään pääsääntöisesti Pudasjärven kaupungintalolla osoitteessa Varsitie 7, 93100 Pudasjärvi.

Ke 10.10.18

Klo 13-15
Tulkkipalvelut: tulkin tilaaminen ja käyttäminen asiakastyössä, Salamatulkki-sovellus / Monetra, Titta Heikkinen

To 18.10.18