Makkarahetkiä työnhakijoille Liepeen pappilassa

Nuotiomakkara

Nuotion ympärille makkaraa paistamaan ja kahvittelemaan kutsutaan työnhakijoita, osatyökykyisiä Liepeen nuotiopaikalle 7.9.2020 klo 11.00 - 12.30. Paikalle voi tulla vain piipahtamaan tai jäädä koko ajaksi porisemaan. Paikalla tuumailemassa ja maailmaa parantamassa on Vahvaksi-osatyökykyisten työllistäminen -hankkeen ja Pudasjärven Seurakunnan diakoniatyön porukkaa.

Nuotiopaikka löytyy Iijoen rannasta rantapolun varrelta. Liepeen tieltä ennen pappilan mäkeä lähtee polku. Autolla tulevaa voi jättää auton Liepeen Pappilan parkkipaikalle. Pieni syyssade ei meitä pelota, mutta kaatosateella etsitään suojaa Liepeen Pappilan väentuvasta.

Tapahtuma järjestetään asiakkaan ideasta ja toivomuksesta. Pudasjärvelle toivotaan avoimia yhdessäolon tapahtumia, johon voi tulla ilman sitoutumatta mihinkään. Tapahtuma järjestetäänkin jatkossa kerran kuukaudessa joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo 11.00 alkaen Liepeen Väentuvassa. Vahvaksi-hankkeessa etsitään yhteistyökumppania järjestämään pysyvää ns. matalan kynnyksen toimintaa työnhakijoille, kertoo Aili Jussila.

Ensimmäisen makkarahetken tarjoavat Pudasjärven kaupungin työllisyyspalveluiden Vahvaksi - osatyökykyisten työllistäminen -hanke ja Pudasjärven seurakunnan diakoniatyö. Lokakuussa toteuttamassa mukana on Kajastus ry.

Lisätietoja

Aili Jussila, projektipäällikkö, Vahvaksi - osatyökykyisten työllistäminen -hanke Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. p. 040 587 4971