Yhteistyöllä kesäkukkia kyläkuvan piristykseksi

Kesä tulee ja Kurenalus loistaa kohtaa kukista. Laitetaan yhdessä paljon näyttäviä kukkalaatikoita Varsitien, Kauppatien ja Kuusamontien varteen kaikkien kuntalaisten ja matkailijoiden iloksi. Kukkalaatikot sijoitetaan ryhminä alueille missä ne näkyvät sekä tiellä kulkijoille että asiakkaille. Esimerkiksi P-alueiden reunamille (kaupat, huoltoasemat, Keskuskoulu, tori). Toiveita paikosta saa esittää. Hoidon vuoksi kukkia ei voi laittaa tiealueelle eikä nurmikolle.

Kaupunki tarjoaa kukkalaatikot ja järjestää kukkien hoidon ja kastelun kesän ajaksi. Mullan tarjoaa Kuljetus Pudas ja kasteluveden Pudasjärven vesiosuuskunta. Kukat toimitetaan Pudasjärven puutarha Kukkahuoneelta ja istutetaan talkoilla laatikoihin ja laatikot siirretään paikolleen viikolla 24.

Yrittäjät haastetaan osallistumaan mukaan kampanjaan maksamalla laatikoiden kukat Pudasjärven komistukseksi. Yhden laatikon kukkien hinta on 40€. Laatikoihin voidaan esille laittaa lahjottajan nimi.  Pudasjärven puutarha laskuttaa yrittäjää suoraan sovitulla summalla. Osaa voi ottaa helposti täyttämällä tämä lomake.

Lisätietoja antaa Laavu-hankkeen projektikoordinaattori Aili Jussila, p. 050 430 2198, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.