Mukavaa palautetta ja huomioimista Karhupajalle

Karhupajan nuoret saavat vuosittain antaa arvioinnin ja palautteen saamastaan valmennuksen ja työpajatoiminnan laadusta ja vaikuttavuudesta.  Tämä toteutetaan Valtakunnallisen Työpajayhdistyksen kehittämän Sovari - sosiaalisen vahvistumisen-mittarin avulla, joka tuottaa organisaatiokohtaisia, alueellisia ja valtakunnallisia tuloksia työpajatoiminnan vaikuttavuudesta. Sovari perustuu asiakkaiden itsearviointiin viideltä osa-alueelta, jotka ovat itsetuntemus, sosiaaliset taidot, arjen hallinta, opiskelu- ja työelämävalmiudet sekä elämänhallinta ja tavoitteellisuus. Marraskuun lopulla julkaistiin kuluneen arviointikauden tulokset. Arviointi annettiin asteikolla 1-5.  Karhupajan toiminnan kokonaisarvio oli 4,6, valmentautujien motivaatio 4,6, yksilövalmennus 4,7 ja työvalmennus 4,9. Valtakunnallinen keskiarvo oli 4,4.

Kesseli ry:n puheenjohtaja Ape Nieminen yllätti ja riemastutti Karhupajan nuoret lahjoittamalla jouluruokien ostoon tarkoitetut rahallisesti mukavat ostokortit paikalliseen ruokakauppaan. Nuoret ja valmentajat ovat erittäin kiitollisia tästä kauniista eleestä ja avusta, joka oli muistimme mukaan ensimmäinen henkilökohtainen huomioiminen nuorillemme.

Saamamme kannustavat ja kivat palautteet sekä kiitokset Karhupajan nuorten ja valmentajien antamasta asiakaspalvelusta eivät herkästi unohdu mielistämme. Työnantajilta viesteillä ja sanoilla tulleet kehumiset Karhupajalta työtehtäviin siirtyneiden nuorten ansiokkaista onnistumisista työpaikoilla ovat parasta palkintoa mitä työstämme ja toimistamme voisimme saada.

Karhupajan väki kiittää mainiosta kuluneesta toimintavuodesta, toiminnassa mukana olleita nuoria, yhteistyökumppaneita, asiakkaita ja nuorten työpajatoimintaa tukeneita tahoja.

Riemullista joulua ja antoisaa vuotta 2019!

Sointu Veivo

Yksilövalmentaja