Nuorisovaltuuston pöytäkirja 17.10.2019

Aika: torstai 17.10.2019
Paikka: Hirsikampus, iso neuvotteluhuone

Paikalla:Miro Junna (PJ), Nuutti Huotari, Eveliina Pesonen, Malla Väyrynen
Poissa: Mikael Kareketo(Siht.), Kiia Karppinen, Maria Putula, Juhana Luokkanen, Meja Märsynaho, Riikka Lehtola

1. Puheenjohtaja Miro Junna avasi kokouksen 15.05 ja samalla todettiin, että paikalla on alle puolet nuorisovaltuuston jäsenistä, täten nuorisovaltuusto ei ole päätäntävaltainen.
  2. Marita Hankila esitteli tulevan Hyvän olon keskuksen pohjakarttaa pääpiirteenään kirjasto ja siihen kuuluvaa lasten ja nuorten osastoa. Samalla ideoitiin nuortenvaltuuston kesken millainen kirjasto olisi, että se palvelisi Pudasjärven nuoria mahdollisimman hyvin. Vastaukset lähetettiin kirjaston hanketyöntekijä Outi Lintulalle.
  3. Varapuheenjohtajan valitaan seuraavassa kokouksessa. Varapuheenjohtajaksi on varmuudella yksi ehdokas ja yksi vielä miettii.
  4. Pohjois-Pohjanmaan nuorisovaltuuston jäsenten valinta. Asiasta keskusteltiin ja Eveliina Pesonen ilmoittautui vapaaehtoiseksi. Whatsapp-ryhmässä kysytään vielä muilta jäseniltä.
  5. Pohjois-Pohjanmaan Nuorisovaltuuston päivät marraskuussa Oulussa. Malla Väyrynen, Mikael Kareketo ja Miro Junna ilmoittautuivat halukkaiksi osallistumaan.
  6. Seuraava kokous torstaina 21.11.2019
  7. Kokous päättyi klo 16.03