Nuorisovaltuuston pöytäkirja 19.5.2020

1. Kokous alkanut: 18.16

Kokous todettiin päätäntävaltaiseksi.

2. Puheenjohtajan vaihtaminen

Puheenjohtajana toiminut Miro Junna on ilmoittanut haluavansa luopua tehtävästään. Kokouksessa esitettiin uudeksi puheenjohtajaksi nykyistä varapuheenjohtajaa Maria Putulaa. Kukaan paikallaolijoista ei asettunut vastaehdokkaaksi ja päätöstä kannatettiin yksimielisesti.

3. Varapuheenjohtajan vaihtaminen

Maria Putulan siirtyessä puheenjohtajaksi, vapautuu varapuheenjohtajan paikka. Paikallaolijoista Meja Märsynaho ilmoitti kiinnostuksensa. Nuorisovaltuusto päättää varapuheenjohtajan valinnasta seuraavassa kokouksessa.

4. Sihteerin valinta

Nykyinen sihteeri Mikael Kareketo ilmoitti jäävänsä pois nuorisovaltuustosta ja samalla sihteerin tehtävistä. Kokouksessa päätettiin siirtää valinta seuraavaan kokoukseen.

5. Poistuvia jäseniä

Kokouksessa Miro Junna, Mikael Kareketo ja Riikka Lehtola ilmoittivat jättäytyvänsä nuorisovaltuustosta pois. Nuutti Huotari myös ilmoitti jättävänsä nuorisovaltuusto kokouksen jälkeen nuorisovaltuuston ohjaajalle. Nuorisovaltuusto kiittää heitä mukana olemisesta ja toivottaa hyviä jatkoja. Nuorisotyöntekijä Marita Hankila toimittaa osallistumistodistukset.

6. Uusi kausi

Ryhmään kaivataan uusia jäseniä ensi kaudella. Koulujen alkaessa elokuussa nuorisovaltuustolaiset kokoontuvat yhteen pohtimaan nuorisovaltuuston markkinointia nuorisotyöntekijän kanssa. Sovittiin, että ohjaaja kutsuu nuorisovaltuustolaiset koolle. Seuraava kokous päätettiin pitää syyskuussa, jolloin nuorisovaltuuston markkinointiin ja rekrytointiin jäisi aikaa.

7. Kokous päättyi klo 18.42

Muistion kirjoitti: