Kaavateiden kaivaminen, Lonikantiet ja Pietarilan alue

Kuljetuspudas Oy aloittaa kaivuutyöt kesäkuun alussa Lonikan ja Pietarilan alueen kaavateillä. Viikot n. 22 – 24 kaivetaan Lonikanteillä ja viikot n. 24 – 44 kaivetaan Pietarilan alueen kaavateillä. Asfaltointi ja reunakivien asennus menee kesälle 2019.

Kulkuyhteydet omaan liittymään saattavat olla hetkellisesti poikki. Yritämme mahdollisuuksien mukaan pitää liittymät kunnossa, mutta se ei ole aina mahdollista putkikaivantojen takia. Joudumme välillä sulkemaan teitä kokonaan ja tuolloin kulku alueelle tapahtuu kiertoteiden kautta.

Kuljetuspudas Oy:n edustajat käyvät kuvaamassa jokaisen talon sokkelit ja seinät ennen kaivamista. Kesällä 2019 kuvaamme uudestaan kyseiset kohteet. Laitamme alueelle myös tärinän mittauslaitteita. Tällä varmistamme mahdollisimman pienen tärinän sekä tiedot tärinästä. Kuvaamisella saadaan selville jokaisen talon tämän hetkinen tilanne.

Kuljetuspudas Oy tekee alueellenne uudet tiestöt ja valaistuksen. Peruskunnostustyö on väliaikaista. Työn valmistuttua alueellanne on uudet tiestöt. Yhteistuumin saamme urakan suoritettua rakentavasti.

Pahoittelemme asukkaille aiheutuvaa häiriötä!

Lisätietoja tarvittaessa:

Veli-Pekka Salmela