Laavu-hanke tarjoaa asiakkailleen talvella 2017

Työnhakuun neuvontaa

Keskiviikkoisin klo 9-11 Unelmatehtaalla (Rimmintie 15) tarjotaan neuvontaa työnhakuun liittyen. Tule kyselemään ja porisemaan. Jos sinulla on mahdillisuus ota oma läppäri matkaan. Neuvontaa antaa työllistämisyksikön, Laavu- ja Työtakomo-hankeen väki.

Unelmabingo

Unelmatehtaan (Rimmintie 15) Pirtissä pelataan bingoa, poristaan ja juodaan nisukahvit joka toinen maanantai (parittomat viikot) klo 14-16. Mukana Laavu- ja Työtakomo-hankeen väki.

Työturvakorttikoulutus tiistaina 28.11.2017

Unelmatehtaan sininen sali klo 8-16. Hankkeen asiakkaille koulutus on ilmainen. Lisätietoja ja ilmoittautumiset Ailille ke 23.11.2016, klo 15.00 mennessä p. 050 430 2198 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Virkistysmatka/pikkujoulu 11.12.2017

lähtö klo 9.15, paluu 14.45

Mukava yhteinen päivä Kempeleessä. Ohjelmassa aamupäivä keilaten ja hyvää ruokaa mahan täydeltä! Ilmoittautumiset Ailille ke 5.12.2016, klo 15.00 mennessä p. 050 430 2198 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Uimaan tai kuntosalille ilmaiseksi

Laavu-hankeen asiakkaana voit käydä uimassa tai kuntosalilla 25 kertaa/vuosi ilmaiseksi. Ilmoita kassalle nimesi ja että olet Laavu-hankkeen asiakas.

Muita toimintoja viritellään toiveiden mukaan. Ota yhteyttä ja kerro mille olisi tarvista.

Tiesithän, että Pudasjärven kaupunki tarjoaa työttömille ilmaisen terveydenhuollon. Ota yhteyttä terveydenhoitaja Aila Rissaseen, p. 08 58756630.

Laavu-hanke sai jatkoaikaa 31.7.2017 saakka! Otathan yhteyttä. Olemme sinua varten.

Aili Jussila
p. 050 430 2198
projektikoordinaattori

Tiina Tauriainen
p. 040 826 6627
projektipäällikkö

Laavu-hankkeessa on asiakkaina jo yli 130 pudasjärveläistä työtä etsivää. Yli puolelle heistä on löydetty työtä. Mukaan laavuun pääsee ottamalla suoraan yhteyttä hankkeeseen tai TE-toimiston kautta. Hanke tarjoaa tukea työn löytämiseen, vapaaehtoista ilmaista koulutusta (korttikoulutukset) ja muita työllistymistä parantavia toimia asiakkaiden toiveiden ja mahdollisuuksien mukaan.

Ilmoittelemme tapahtumista